Tafsiran Mimpi - Maksud Mimpi Pelik


Aku tak sangka pula kalau kat Nuffnang pun aku boleh jumpa lawak antarabangsa macam dalam komik Ujang. Ada je benda nak buat aku gelak sakan pagi-pagi kat pejabat. Teringin aku nak bersua muka dengan orang yang cari keywords "maksud mimpi pakai seluar slack itm" tu. Soalan aku,
kalau tidur pakai seluar tak? hahaha.. 

Macam-macam kan orang cari kat internet ni? 


 I totally cannot brain this!. 

Tafsiran mimpi oleh Licha Jemah : 

Mungkin mimpi itu nak memberitahu bahawa awak akan mendapat kerja yang lebih bagus, memakai seluar slack itam, blazer dan juga tali leher. Jadi sila bangun dari tidur dan mulakan usaha. 

Mimpi tak kan menjadi kenyataan. 
Kalau tak cuba digapai dengan tangan. 

Salam Jumaat. 

40 comments

  1. hahaha . pelik2 ..ada jugak orang mimpi gitu..tido tak basuh kaki lettew .. hehe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. lenkali suh dia baca doa tidur.
      baru mimpi pakai telekung/ kain pelekat. hihihhihih

      Delete
  2. MIMPI KALER HITAM TU OK...TP KALAU PUTIH TU TANDA PUTIH MATA...WALLAHUALAM TAFSIR IKUT ORG DULU2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke? tak sangka pulak kaler pun ada peranan.
      hm.. licha tak amik pusing sgt pasal mimpi ni. kalau mimpi yg indah tu best

      Delete
  3. haha. mcm2 lah manusia zaman skrg ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm.. perangai orang semua lain-lain.. itu masalah tu

      Delete
    2. dear. mana link belog ye? macam mana nak singgah ni?

      Delete
  4. hahahaha .. otakkk diaaa ..mimpi macam tu pun nak ditafsir kaa ? :3 dah takde kerja sangat dah tu agaknya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin lah kan. dah terlalu senang lenang boleh tidur siang.
      gituw la gamaknya

      Delete
  5. Hahaha macam2 sekarang ni .. Keyword pelik2

    ReplyDelete
    Replies
    1. esok2 mimpi jadi sailormoon pulak. haha

      Delete
  6. hahaha, tulaa kadang2 mcm2 keyword ada buat scha gelak sorang2 bila tengok. ehehe

    ReplyDelete
  7. Hahaha mimpi seluar pon cari dekat google. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah. gigih la tu kan. macam2 hal sekarang nih

      Delete
  8. http://mistaqila.blogspot.com/2013/12/tutorial-daftar-8share.html JOM DAFTAR

    ReplyDelete
    Replies
    1. sygku.. licha dah daftar.
      dah memang ada lama dah.
      hihi

      Delete
  9. ahahahaha rasa macam nak bergulung ika gelak, ape ke pelik sangat kan keywords miahahaha
    sejak bila licha jadi pentafsir mimpi pulak ni kan miahahaha
    this is seriously funny...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah kan dear :)
      sejak bila jadi pak nujum ntah la. tpi kalau buat part time ni masyuk jgk..
      bukak kaunter tilik kat jalan TAR. hihi

      Delete
  10. apesal yang kena seluar slack???tapi terjemahan dia tu agak logik laa...hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah lah kn.. tak pernah pakai sluar slack kot.

      Delete
  11. Hahaa.. adoii.. lawaklah.. :D
    Sony sini.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm2 org cari kat internet ni ha. adoih. :)
      buat lawak betul

      Delete
  12. logik terjemahan mimpi tu cewahhhh hehe...lawak

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. hm. pelik jgk la mcm2 org cari

      Delete
  13. hahaha.. ada sekali tu tanya pencarian lelaki kacak

    ReplyDelete
    Replies
    1. pencarian lelaki kacak pon ada? hahaha.. pelik2 kan

      Delete
  14. hayya .. ape mau jadi ?? lawak nye .. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa pon tak boleh kan dear?? hihi.. tergelak jgk la baca keyword tu

      Delete
  15. unik mimpi tu.. pernah orang cari dalam blog akak mimpi tukar tayar kereta.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. /wah.. hebat tu akak. ke dapat kerja jadi mekanik tu? hihi..

      Delete
  16. lawak la...camtu pun bole..ahahahha..mungkin ni satu2 nye mimpi dia yg paling pelik kot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. atau mungkin sebelum ni dia tak pernah bermimpi.. hihi

      Delete