[Gambar] Comelnya Sushi Kucing



Aku paling suka yang handbag pink tu pipi dia tembam betul.
Korang? 


27 comments

  1. ika pun sama dengan licha, macam girlish sikit yang beg pink tu :)

    ReplyDelete
  2. Photoshop ni kan? Kalau betul-betul rasa macam tak sanggup pulak nak makan sebab comel sangat laa... Hehe

    ReplyDelete
  3. alahai comelnya dia.. klik2 semua tabung.. :D

    ReplyDelete
  4. Comel sangat !! sama lah suka yang pink tu..

    ReplyDelete
  5. ar,.... comel bangat sih.... hehehhe..

    done ur nuffnang.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg comel cmni harga mahal. sampai beribu-ribu sekor. huu..
      mampu tengok je la

      Delete
  6. aloo comelnya :0 acik nak yang no 3 tu

    ReplyDelete
  7. aloloh .. comel jer .. hahaa ..

    ReplyDelete
  8. camni pon ada hehe.. org Vietnam suka ar kot sushi kuceng.. penah dengar citer dorang makan daging kucen .. wallahualam

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiyoo.. huhu.. hm. pernah dgr jgk katanya diorg makan binatang tu.
      kesian kucing-kucing tu semua.

      Delete
  9. wah...comelnya...saya rasa paling comel mungkin yang kuning tu kot..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. Comelnya.. x sanggup nk makan, mcm nk simpan je.. :D
    menabung churp2 sini.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. itulah kan. sebab comel sgt. gebu semuanya..
      tenkiu ye. nnti licha singgah pun licha klik jugak iklan khir

      Delete